wtorek, 12 czerwca 2012

12 czerwca 2012


    Dużo pracy i zajęć, mało czasu na pisanie. Paweł ostatnio złapał wiatr w żagle. Chętniej pracuje, więc korzystam ile mogę. Wszystko w miarę jego możliwości. Żeby nie przedobrzyć, żeby jak najdłużej utrzymać ten stan. Ciągle mam wrażenie że, jego mózg i umysł jeszcze nie powiedział ostatniego zdania. Że tak naprawdę chce podjąć komunikację ze światem, tylko ciągle czuje się nie pewnie. Najlepszym dowodem są pisane SMS-y, nadal je dostaję, ilekroć jest z kimś poza domem. Ciekawostką jest to że, pisze je, ale gdy ja odpisuję nie odpowie. Mamy jeszcze masę rzeczy do przepracowania i opanowania. Dziś znów drukarka poszła w ruch. Dopadłam w sieci ciekawe materiały do pracy z młodym. Przymierzam się do kupna raczka edukacyjnego. Świetna pomoc, pozwalająca na zaoszczędzenie tuszu i papieru. Tylko jak zwykle niebiańsko droga. Ów wynalazek to wydatek około 180 zł. Mam też w planach zakup EYE Q, w naszym przypadku, zastąpi Lecytynę, która zawiera Soję. Soja uczula Pawła, więc co jakiś czas, gdy pojawią się skórne objawy, musimy przerywać  jej podawanie. Postaram się w następnych postach, napisać co nieco o działaniu zarówno Lecytyny, jak i EYE Q.
    Oprócz pracy z Pawłem, skupiam też uwagę na złożeniu pieniędzy celem wizyty w Prodeste. Początkowe założenia były takie że, uda mi się w 3 miesiące, ale już dziś wiem że, może się to wydłużyć. Mam nadzieję że, uda nam się na subkoncie zgromadzić coś troszkę środków. Refundacja z pierwszej wizyty, pozwoliła by nam na kontynuację leczenia w tejże poradni.
    W meilach  odebranych, pada często pytanie o nowe filmy z Pawłem. Wiem że ciekawi Was jak pracuje, jakie są efekty. Troszkę niestety musimy poczekać. Pawła problem z aparatem i kamerą nie jest od dziś. Nigdy tego nie lubił, ale nauczył się je tolerować. Regres spowodował jednak że, czasowo nie pozwala na kręcenie filmów, musi poczuć się bardziej bezpiecznie. Staram się znów oswoić go z kamerką, wszak dobrze było by mieć udokumentowane jego poczynania, osiągnięcia ale i ciężkie dni z którymi nieraz musimy się zmierzyć.
    W wolnej chwili, podczytuję co tam nowego u naszych znajomych. Nasza Pani Jola, zdała egzamin na prawo jazdy…………..zatem GRATULUJEMY  PANI  JOLU.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz