czwartek, 28 czerwca 2012

28 czerwca 2012


„Nakręć się na pomaganie”

Jest wieczór. Siedzę przed kompem, w tle lecą Smerfne Hity. Jakoś mnie nawiedziło. Zastanawiałam się dlaczego………już wiem! To za sprawą „PRINCESSY”.


„PRINCESSA”- Sonia, 6-cio letnia córeczka mojej wirtualnej PRZYJACIÓŁKI. Latka temu przez przypadek trafiłam na bloga Magdaleny. Kiedy ja szukałam wiedzy na temat Autyzmu, Magda posiadała już bardzo duży zasób informacji. Od tamtej pory, bardzo często wymieniamy się informacjami, dyskutujemy na temat problemów naszych dzieci, chociaż bariera wiekowa między nimi jest znaczna.
Sonia stała się od niedawna podopieczną fundacji „Zdążyć z Pomocą”. Właśnie dziś Magdalena rozpoczęła akcję „NAKRĘĆ SIĘ NA POMAGANIE”. A że cel szczytny, przyłączyliśmy się. Już od jakiegoś czasu w domu mamy woreczek do którego zbieramy nakrętki, więc dlaczego nie miały by pójść na leczenie Soni? Zatem zbieramy, tym razem wiedząc dla kogo!

ZACHĘCAMY! ZBIERAJCIE I WY!

Teraz troszkę o SONI!
Księżniczka ma już 6 latek, jest piękną dziewczynką o błękitnych oczach, w które jak raz spojrzysz, zatopisz się i już jesteś jej. Ta mała istotka, pozornie wyglądająca na zdrowiutką, ma jednak masę problemów. Cierpi na; Wodogłowie, Hipoplazję oka prawego, zaburzenia jedzenia oraz ZABURZENIA ZE SPEKTRUM AUTYZMU. Leczenie jednak kosztuje, jak wszyscy dobrze wiemy…………….WIĘC NAKRĘCAJMY SIĘ NA POMAGANIE…………..a Sonia podziękuje pięknym uśmiechem, który na pewno znajdziecie na blogu jej mamy.



O całej akcji i jej szczegółach dowiecie się z


A ZATEM KRĘĆMY RAZEM ILE SIŁ, BY ŚWIAT KSIĘŻNICZKI LEPSZY BYŁ

A że pora już późna, to Soni proponujemy dobranockę w śród SMERFÓW..................




Smerfy Smerfne Hity - Serce Pik Pik Pik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz